BESÖKARE: 168INLOGGADE: 8SPELAR: 0LAG: 48834MEDLEMMAR: 72116
Spacer
Startsidan
Forum
Filmer
Cuper
Servers
Ladder
Public
Arkivet
Spacer
Spacer
Playnation Ladder Finals2012-01-29 (18:00)
3/3
Playnation OPEN #1192011-10-09 (17:00)
16/16
Playnation 2x2 OPEN #12011-05-31 (18:00)
16/16
Playnation OPEN #1172011-05-30 (21:00)
16/16
playnation OPEN #1162011-05-29 (17:00)
32/32

SKAPA EGNA CUPER - MEDLEMSKAP KRÄVS

highlight1highlight2highlight3highlight4
button1
button2
button3
button4
buttonArc
cs1.playnation.se:27015Ledig
srvOn
cs12.playnation.se:27015Ledig
srvOn
cs13.playnation.se:27015Ledig
srvOn
cs14.playnation.se:27015Ledig
srvOn
cs15.playnation.se:27015Ledig
srvOn

BOKA SERVER HÄR - MEDLEMSKAP KRÄVS

1on1 GO Laddern är stängd för spel.
2on2 GO Laddern är stängd för spel.
3on3 GO Laddern är stängd för spel.
5on5 GO Laddern är stängd för spel.
1on1 Laddern är stängd för spel.
2on2 Laddern är stängd för spel.
3on3 Laddern är stängd för spel.
5on5 Laddern är stängd för spel.
Playnation eller MM?
It's time to choose!
77 %
Playnation
14 %
MM
9 %
Vet inte
(Antal röster: 1715)
Allmän Nyhet - Playnation.se
* * Uppdatering av laddersystemet 0.9.0.15
Skriven av undrex - 17:24 den 22 Februari - Kommentarer(30)
Uppdatering version 0.9.0.15

Då var det dags för den första stora uppdateringen till det nya laddersystemet. Vi har aktivt tagit in feedback från er medlemmar och uppskattar all feedback som vi har fått från er. Vi hoppas nu att nedanstående uppdateringar kommer vara uppskattade. :)

Vi övervakar ständigt den klistrade feedback tråden i forumet så vi uppmanar er därför att fortsätta skriva era ideér där så kanske det dyker upp i nästa uppdatering.

Buytime
Buytime ändrad till 15s när det är live.

Roundtime
Roundtime ändrad till 1:45.

Utskrift av skada gjord
Funktionen för att se hur mycket skada man gjorde på sin motståndare är nu aktiverad igen.

Respawn på warmup
Funktion för automatisk respawn på warmup är nu implimenterad.

Statistik tillbaka efter disconnect
Vid en disconnect kommer nu samtlig statistik (kills,assists,deaths,mvp,total score) tillbaka.

Pengar tillbaka efter disconnect
Vid en disconnect från servern så kommer nu pengarna automatiskt tillbaka.

Retry mitt i rundan
Återanslutning till en server för att börja leva igen är nu inte längre möjligt. Du kan återansluta fram till 5 sekunder efter freezetime.

Kevlar på 1on1
Automatisk kevlar vid spawn på 1on1.

Kartor
Ett flertal nya inofficiella kartor finns nu att vota inne på servrarna. Vänligen observera att inofficiella kartor inte startas per automatik utan måste startas med votemap.


Uppdatering version 0.9.0.16

Buggfix
Fix av bugg som gjorde att man kunde få fördelaktig ekonomi inför andra halvlek.

Fler kartor till 2on2/3on3
mirage,cache samt prodigy går nu att vota inne på 2on2/3on3.

Uppdatering version 0.9.0.17

Buggfix
Fix av bugg som kunde ge fördelaktig ekonomi inför matchstart.

Fler kartor till 2on2/3on3/5on5
de_mirage_ce går nu att vota inne på 2on2/3on3/5on5.


Vid eventuella buggar eller dylikt vänligen kontakta en administratör på Playnation.

Ha en trevlig lördagkväll alla!
Kommentarer - (30)
(22 Feb 19:09)
bra update, borde dock fixa så att på warmup är det ingen buytime, mot arberatar respawnen litegranna att inte kunna köpa när man respawnar igen.
(22 Feb 19:09)
Varför ska man kunna se skada på sin motståndare? Jag ser bara nackdelar och att det är negativt. Det var inte så på CS 1.6 heller!
(22 Feb 19:11)
motarbetar*
(22 Feb 19:11)
ponch: Lägg detta i Feedback tråden är du snäll
(22 Feb 19:12)
Allali: Vi har gjort en poll om detta och 61% sa ja och 35% sa nej.
(22 Feb 19:12)
Riktigt nice med dom nya mapsen!
(22 Feb 19:12)
Allali: Vi har haft en omröstning för just detta och majoriteten röstade för att ha det så synligt tyvärr.
(22 Feb 19:19)
ponch: fixat, har markerat servrarna för omstart.
(22 Feb 19:20)
Härligt!!
(22 Feb 19:21)
Allali på 1.6 visste man ju hur mycket skada man gjorde på dem. På go vet man ju inte om man döda dem eller om dom har fullt hp ibland.
(22 Feb 19:24)
Skönt det häraaa !
(22 Feb 19:48)
LinusE, jo det var mycket enklare på CS 1.6 att veta hur mycket men man fick aldrig något exakt HP heller? Specter, Undrex: Jag är medveten men jag tror inte folk förstår än vad det innebär, men aja alla kan inte bli nöjda. Ciao
(22 Feb 21:10)
niiiiiiceeeee
(22 Feb 21:13)
Värdelöst med att man ser skadan
(22 Feb 23:30)
Ni gör verkligen allt för att splittra scenen, varför kan ni inte ha de officiella banorna på era ladders som alla andra turneringar använder?
(23 Feb 01:38)
Jyllen: Va? Vi har dom officiella?! Dom inofficiella ligger endast som votebara och startas inte automatiskt på servrarna. Kommer båda lagen överens om att spela en av dessa kartor så har man möjlighten för detta med votemap inget annat.
(23 Feb 03:02)
Allali: Om personen som dödade dig tog damage efter du dött i 1.6 så såg du hans hp med. Dock tycker jag inte man ska se folks hp när man dör.
(23 Feb 04:18)
Fan va grymt!!!!!!!! :) 1 1 1 1
(23 Feb 20:54)
Utskrift av skada gjord Funktionen för att se hur mycket skada man gjorde på sin motståndare är nu aktiverad igen.
(23 Feb 20:55)
VARFÖR ?
(23 Feb 20:58)
ZiMMeN: Kolla omröstningen till vänster på sidan.
(23 Feb 23:36)
qweek: Hur och vart då gjorde man det?
(24 Feb 10:13)
Prima! :)
(24 Feb 16:31)
Allali: Där nere i mitten där hp't står när du speccar någon. Medans du var i deathcamen så om han tog damage så såg du hans hp där.
(25 Feb 19:19)
bra nyheter och bra jobbat!
(27 Feb 16:40)
Seriöst ta bort så man ser hpt... Det var ju förfan charmen i 1.6 man inte vet exakt hur skadade dom är.. hur svårt är det att ta en 1v1 situation på GO om man _VET_ att motståndaren har 1 hp ?
(27 Feb 16:41)
sen undrar jag varför ni inte har de_mirage_ce ? som är som 1.6 helt clean men likadan uppbyggnad som 1.6
(2 Mar 21:40)
hur gör man så man byter mapp ingame
(2 Mar 21:54)
OzY: votemap i konsollen :)
(2 Mar 22:12)
tackar @undrex


22 Jun (06:07)
29 Apr (01:11)
13 Apr (13:57)
8 Jan (15:44)
24 Nov (20:06)
22 Sep (20:39)
8 Sep (23:47)
9 Aug (23:39)
11 Maj (21:09)
3 Feb (20:05)
19 Jan (17:57)
17 Dec (16:40)